Pracovní náplň
- Zpracování celkového účetnictví malé firmy
- Zpracování mezd, měsíčních uzávěrek
- Práce s více měnovými fakturami
- Fakturace CLA, DPH a ostatní příplatků
Požadujeme
- Praxe na pozici účetní min. 3 roky
- Vzdělání SŠ ekonomického směru
- Práce s PC a MS Office (Excel)
- Samostatnost, komunikativnost, proaktivní přístup
Nabízíme
- 25 dní dovolené
- Osobní ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- Místo výkonu práce: Brno
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Nikol Rosendorfová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Finanční účetní, Účetní v Brně a okolí (21)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice