Pracovní náplň
● Odbavování poptávek a cenotvorba
● Komunikace s novými I stávajícími zákazníky
● Spolupráce se smluvními dopravci
● Administrativa spojená s procesy
Požadujeme
Nebojíš se komunikovat se zákazníky a dopravci myslíš, že se dokážeš zorientovat na trhu?
Preferuješ příjemné pracovní prostředí mimo korporát, kde nejsou žádné “píchačky”, máš prostor pro uplatnění vlastních nápadů a když potřebuješ něco vyřešit, netrvá to týden než to 13 lidí schválí?
Pokud 3x ano, hledáme právě tebe! Nového kolegu, který doplní náš tým o 15 lidech.
Již šestý rok rosteme raketovým tempem a zaměřujeme se na optimalizaci logistiky tak, aby zboží dorazilo do cíle co nejrychleji a nejlevněji.
Našimi partnery jsou například významné firmy jako DHL, GLS, WEDO aj.
Za co ti budeme vděční?
● Schopnost multitaskingu
● Komunikační dovednosti
● Zkušenosti v oblasti logistiky (spedice, dispečing, customer care)
● Angličtinu na komunikativní úrovni (využiješ občas)
Nabízíme
● Fixní plat v rozmezí 40-50.000 Kč
● Flexibilní pracovní dobu
● Možnost home office
● Multisport kartu (plně hrazenou)
● Prostředky k práci (PC, telefon)
● Skvělé kolegy a šéfa
● Prostor pro seberealizaci
Poznámka
Pokud stále váháš, jestli na pozici zareagovat, klidně zavolej, doplníme si jakýkoli detail, který je pro Vás důlěžitý!
Kontakt - zadavatel pozice
Axial Personnel Agency s.r.o.
Odpovědná osoba: Petr Jarolím
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: https://www.axial.cz/
Adresa:
Mendlovo náměstí 149/16
Brno
603 00
Další volná místa práce v Brně a okolí (1317)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice