Pracovní nabídka
Co vás bude čekat?
koordinace exportní/importní části skladu
evidence, zpracování informací a aktualizace dat v systémech
zpracování dokumentace a komunikace se skladem a ostatními odděleními
podpora exportního/importního oddělení na letišti PRG v zastoupení za kurýry
přijímání a evidence návštěv
práce ve dvousměnném provozu 6:00 - 14:15/13:45 - 22:00
Co vám nabídneme
platové ohodnocení 35 000 Kč
příspěvek na stravování - stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
příspěvek na volnočasové a kulturní aktivity
smlouva na rok, po zapracování na neurčito
20 dní dovolené, která se navyšuje s odpracovanou dobou
práce ve stabilní společnosti
přátelský tým
Co od vás očekáváme
orientace na zákaznické služby
pro-aktivní přístup a schopnost organizovat si práci
mírně pokročila znalost anglického jazyka
znalost práce s PC (Word, Excel)
zkušenost s prací v logistice
pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
Pracoviště: Hostivice Praha-západ
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Šárka Fialová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Administrátor v Praze a okolí (42)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice