Pracovní náplň
evidence příjmů a výdajů ze skladu
zpracovávání podkladů z inventur
administrativní podpora nadřízených pracovníků
koordinace skladu a úzká spolupráce se směnovým mistrem (změny, doklady, informace od zákazníků)
komunikace s odběrateli a zákazníky (mail, telefon)
zadávání dat do PC a do systémů (např. SAP, Netto, NiceLabel)
práce se SAP a MS OFFICE na denní bázi
plnění dalších pokynů a zadaných úkolů nadřízeného
pracovní doba 7-19, krátký/dlouhý týden
Požadujeme
Kandidát, který je svědomitý, pracovitý, odolný stresu. V případě potřeby by měl být i časově flexibilní, jelikož děláme z ultrafresh surovinami, které se musí zpracovat ve velmi krátkém časovém úseku a s tím i související administrativa.
Pracovník, který si poradí s administrativou v SAPU. Potřebujeme někoho, kdo se neutopí v moři dokumentů a emailů. Měli byste proto ovládat práci se SAPEM, Outlookem a MS Office, hlavně s Excelem.
Ochota pracovat na krátký/dlouhý týden.
Není potřeba mít znalost anglického jazyka.
Nabízíme
stravenkový paušál za každou víkendovou směnu
ve firemní kantýně na Vás čeká dotovaná strava
5 týdnů dovolené
možnost využití zvýhodněného servisu Vašeho soukromého vozidla
nákup zboží v podnikové prodejně
Edenred karta
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Jana Maredová Kočárková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Administrátor, Administrativní podpora v Praze východ a okolí (25)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice