Pracovní náplň
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/117
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Energetický koordinátor / koordinátorka do oddělení strategického a udržitelného rozvoje
Více informací o společnosti naleznete na www.olomouc.eu.
Druh práce: koordinace přípravy energetického společenství, tvorba a koordinace komplexních koncepčních činností týkajících se technické infrastruktury a energetického hospodářství statutárního města Olomouce zařazených v odboru strategie a řízení
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- podílí se na tvorbě/aktualizaci, organizačním popř. administrativním zajištění a implementaci koncepčních rozvojových dokumentů v oblasti energetiky statutárního města Olomouce popř. vyšších územních celků s důrazem na zapojení města Olomouce,
- spolupracuje na rozvojových projektech zaměřených na oblast energetiky města popř. jeho partnerů s regionálním přesahem,
- zadávání zpracování a koordinace zpracování potřebných podkladových (technických, ekonomických a právních) materiálů nezbytných pro vznik a efektivní fungování energetického společenství (dále jen ES),
- vykonává související aktivity potřebné ke vzniku ES,
- pořádání občanských nebo sousedských shromáždění k připravovaným projektům (propagace ES a posuzování v dané komunitě konkrétních projektů navrhovaných do ES apod.),
- další propagace, představení, prezentace apod. vzniku ES a komunitní energetiky jako celku (články v obecních médiích, lokální reklama apod.),
- účastní se proškolení a povinných vzdělávacích kurzů v oblasti komunitní energetiky potřebných pro činnost koordinátora ES,
- spolupracuje na pořádání plánovacích workshopů vznikajícího ES,
- spolupracuje s webmasterem na prezentaci vzniku ES a komunitní energetiky jako celku na oficiálních internetových stránkách města,
- facilitace plánovacích procesů mezi členy ES,
- podílí se na zpracování a podávání žádostí spojených s povolovacími procesy při zakládání ES,
- předkládá návrhy na právní konzultace a zastoupení v procesech při zakládání ES.
Požadujeme
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka.
Požadované předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Praxe:
- praxe min. 3 roky v oblasti koordinace investičních projektů, ekonomického, dotačního nebo energetického poradenství, asistence u energeticky úsporných projektů nebo OZE nebo obdobném směru.
Jiné požadavky:
- orientace v oblasti komunitní energetiky výhodou,
- znalost právních předpisů a norem v oblasti energetiky výhodou,
- orientace v oblasti veřejné správy výhodou,
- orientace v oblasti dotační politiky EU a ČR výhodou,
- znalost a práce s projektovou dokumentací výhodou,
- znalost práce na PC (MS Office),
- schopnost analytického a koncepčního myšlení,
- organizační schopnosti, schopnost jednat a spolupracovat s lidmi,
- řidičský průkaz skupiny B,
- komunikativní a prezentační dovednosti,
- zajišťování administrativních činností,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Nabízíme
Platová třída: 12. platová třída (27.250 – 40.120,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku
a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: doba neurčitá
Nabízíme:
- možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna
- na dobrovolnickou činnost,
- pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu
- z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
- zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
- příjemné pracovní prostředí,
- přátelský kolektiv,
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
- Multibenefitkarta Pluxee – příspěvek na stravování a volnočasové aktivity,
- možnost jednorázové sociální výpomoci,
- bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
- možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům,
- služební mobilní telefon a notebook,
- možnost využít benefitní program mobilních operátorů,
- finanční dary,
- možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma,
- permanentky do Moravského divadla, do ZOO a na hokej,
- interní jazykové kurzy skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti,
- možnost kratší pracovní doby a jiné úpravy pracovní doby,
- možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu,
- jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž.
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud
- se neshoduje s trvalým pobytem,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li cizího státního občana,
- název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 9. 10. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
- datovou schránkou (ID: kazbzri),
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce v Olomouci a okolí (882)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice