Pracovní nabídka
Co vás čeká
- Péči o přidělené klienty s každodenní komunikací (email, telefon) a řešením jejich požadavků na míru
- Úzkou spolupráci s dalšími odděleními a kolegy
- Podporu při plánování přepravy zásilek
- Udržování dobrých vztahů a monitoring spokojenosti
- Přípravu podkladů pro fakturaci a reporting vedení společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Komunikativní a energickou osobnost, schopnost pracovat v týmu
- Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
- Pokročilou znalost angličtiny pro telefonickou i emailovou komunikaci
- Zkušenost s MS Office (Excel, Word)
Co vám můžeme nabídnout
- Kvartální bonusy
- Odbornou podporu a možnosti osobního i kariérního růstu
- Teambuildingy, dárky a vzdělávací kurzy
- Občerstvení na pracovišti, stravenky, Multisport karta a MOL karta, Cafeterie Benefit Plus
- 25 dnů dovolené
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Eva Sloupová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozici Customer service v Ostravě a okolí (952)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice