Pracovní nabídka
Náplň práce, na kterou se můžete těšit:
* administrativní práce v systému, zadávání připravených dat do počítače
* zodpovědnost za objednávky a skladové zásoby
* komunikace s centrálním nákupem a dodavateli – objednávání zboží, vyřizování reklamací, nedodávek, udržování aktuálnosti dat
* spolupráce s kolegy v rámci nákupního oddělení
* součástí práce je 1x měsíčně víkendová služba
Pro tuto pozici je potřeba mít:
* uživatelskou znalost MS Office
* AJ – základní znalost (převážně písemná komunikace)
* odolnost vůči stresu
* logické myšlení, cit pro práci s čísly, zaměření na detail
* komunikativní schopnosti a týmového ducha
Co u nás získáte?
* individuální plán zaškolení a podporu kolegů (nejen) při zaškolování na pozici
* vzdělávání a rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů
* možnost práce z domova až 2 dny v týdnu
* flexibilní začátek/konec pracovní doby (začátek mezi 6:00 - 7:00 hod ranní)
* služební mobil a notebook
* možnost využívat svozovou dopravu Praha – Roztyly -> Modletice a zpět
* firemní akce a aktivity (například snídaně pro nováčky, sportovní aktivity, aj.)
* práci ve stabilní společnosti v potravinářském oboru, která je s vámi od roku 1992
Další benefity
* 25 dní dovolené
* dotované stravování ve firemní kantýně (svačiny a výborné obědové menu za 40 Kč)
* dotovaná karta Multisport (doplatek 400 Kč/měsíc
* benefitní cafeterie - body v min. hodnotě 6. 000 Kč/rok (po 1. roce
* příspěvek na penzijní připojištění (po 3 letech)
* odměny za pracovní výročí
Kontakt - zadavatel pozice
BILLA, spol. s r. o.
Odpovědná osoba: Veronika Švarcová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: billa.jobs.cz
Adresa:
Modletice 67
Říčany u Prahy
25101
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Disponent v Praze východ a okolí (85)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice