ID: 1860897
značka: 448766
Aktualizováno
před 3 dny
Pracovní nabídka
Máte rádi kontakt s lidmi ale zároveň i administrativní práci? Rádi v práci využíváte cizí jazyky a setkáváte se s lidmi z různých konců světa?
Pražský obchodní tým pečující o mezinárodní společnosti působící na českém trhu rozšiřuje svoje řady a hledá kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka. Hlavním úkolem této pozice je podpora obchodních poradců a komunikace s klienty ohledně jejich každodenních potřeb. Získali jsme Vaši pozornost? Pokud se chcete přidat, klikněte na tlačítko „Odpovědět“! Těšíme se na Vás.
Zajímavá pracovní náplň je samozřejmostí
• Budete podporovat obchodní poradce/kyně při zpracování potřeb klientů
• Komunikovat s česky a anglicky mluvícími klienty a vyřizovat jejich základní požadavky
• Připravovat podklady pro uzavírání neúvěrových smluv s klienty
• Evidovat klienty a předávat informace tak, aby byly včas vyhodnoceny a zpracovány
• Spolupracovat s různými útvary banky
Co pro tuto práci potřebujete?
• Znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (komunikace s klienty i uvnitř banky)
• Smysl pro pořádek, pečlivost a spolehlivost
• Komunikativnost a zaměření na zákazníka
• Pozitivní vztah k administrativní práci
• Ukončené středoškolské vzdělání, VŠ výhodou
• Základní orientace v bankovních produktech výhodou
Na Vaší spokojenosti nám záleží
• ROVNOVÁHA PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA: Práce z domova, narozeninové volno, 5 týdnů dovolené a 4 dny na regeneraci, sick days, 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity.
• MOŽNOST GLOBÁLNÍ SPOLUPRÁCE: čekají vás zajímavé projekty i na mezinárodní úrovni
• ROZVOJOVÉ AKTIVITY: Budete se učit od odborníků ve svých oblastech, absolvujete odborné i soft tréninky. Nabízíme programy pro talenty a budoucí manažery. Můžete využít rotace nebo mentoring napříč bankou.
• Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 145 CZK/ den prostřednictvím stravenkové karty.
• Slevy u firemních partnerů
• Zažijete s námi sportovní hry, Vánoční večírek, můžete se přidat k běžeckému klubu
A můžete se těšit na skvělou italskou kávu v našich kancelářích :)
Pražský obchodní tým pečující o mezinárodní společnosti působící na českém trhu rozšiřuje svoje řady a hledá kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka. Hlavním úkolem této pozice je podpora obchodních poradců a komunikace s klienty ohledně jejich každodenních potřeb. Získali jsme Vaši pozornost? Pokud se chcete přidat, klikněte na tlačítko „Odpovědět“! Těšíme se na Vás.
Zajímavá pracovní náplň je samozřejmostí
• Budete podporovat obchodní poradce/kyně při zpracování potřeb klientů
• Komunikovat s česky a anglicky mluvícími klienty a vyřizovat jejich základní požadavky
• Připravovat podklady pro uzavírání neúvěrových smluv s klienty
• Evidovat klienty a předávat informace tak, aby byly včas vyhodnoceny a zpracovány
• Spolupracovat s různými útvary banky
Co pro tuto práci potřebujete?
• Znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (komunikace s klienty i uvnitř banky)
• Smysl pro pořádek, pečlivost a spolehlivost
• Komunikativnost a zaměření na zákazníka
• Pozitivní vztah k administrativní práci
• Ukončené středoškolské vzdělání, VŠ výhodou
• Základní orientace v bankovních produktech výhodou
Na Vaší spokojenosti nám záleží
• ROVNOVÁHA PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA: Práce z domova, narozeninové volno, 5 týdnů dovolené a 4 dny na regeneraci, sick days, 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity.
• MOŽNOST GLOBÁLNÍ SPOLUPRÁCE: čekají vás zajímavé projekty i na mezinárodní úrovni
• ROZVOJOVÉ AKTIVITY: Budete se učit od odborníků ve svých oblastech, absolvujete odborné i soft tréninky. Nabízíme programy pro talenty a budoucí manažery. Můžete využít rotace nebo mentoring napříč bankou.
• Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 145 CZK/ den prostřednictvím stravenkové karty.
• Slevy u firemních partnerů
• Zažijete s námi sportovní hry, Vánoční večírek, můžete se přidat k běžeckému klubu
A můžete se těšit na skvělou italskou kávu v našich kancelářích :)
Kontakt - zadavatel pozice
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. náměstí Republiky 2090/3A Praha 1
Odpovědná osoba: Sofie Mandausová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Nabídka je zařazena v sekci:
Asistent,
Asistent Praha,
Obchodní poradce,
Obchodní poradce Praha,
Administrativní pracovník,
Recepční,
Referent
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Obchodní poradce v Praze a okolí (92)
Praha
Adecco Praha pobočka
45000 Kč za měsíc
Praha
Adecco Praha pobočka
45000 Kč za měsíc
Praha
APROFES, s.r.o.
30 000Kč - 35 000Kč
Také na částečný úvazek
Praha 8
Adecco Praha pobočka
270 - 300 Kč za hodinu
Praha
Axial Personnel Agency, s.r.o.
40000 - 50000 Kč za měsíc
Praha
CRI ameba.eu, s.r.o.
Také na částečný úvazek
Praha
Job Camere CZ s.r.o.
30000 - 40000 Kč za měsíc
Praha
Axial Personnel Agency, s.r.o.
15500 - 18500 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice