Pracovní náplň
Evidence a řešení zákaznických reklamací
Používání nástrojů kvality (8D, 5W, Ishikawa, PFMEA a další)
Úzká spolupráce s oddělením procesní kvality a s oddělením „vývoje, technologie a výroby“ při řešení reklamací, včetně návrhu nápravných opatření
Koordinace a moderování zákaznických návštěv a auditů
Spolupráce s ostatními odděleními
Požadujeme
Vzdělání v technickém oboru
Zkušenosti na podobné pozici z výrobní společnosti
Schopnost číst technickou dokumentaci a znalost nástrojů kvality
Komunikativní angličtina (min. úroveň B1/B2), znalost němčiny je výhodou
Znalost MS Office a řidičský průkaz sk. B
Ochota jezdit na občasné služební cesty
Nabízíme
Firemní stravování
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na dopravu
Možnost dalšího vzdělávání
Zvýhodněný telefonní tarif
Benefitní program
Firemní akce
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Hermannová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Inženýr zákaznické kvality v Novém Jičíně a okolí (992)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice