Pro našeho klienta, dynamicky rostoucí společnost z oblasti e-commerce, která provozuje úspěšné online projekty, aktuálně obsazujeme otevřenou pracovní pozici: Data analytický asistent/ka
Jedná se o ziskovou stabilní společnost s dynamickým růstem, která si zachovává nekorporátní prostředí a patří mezi významné hráče na českém trhu.
Pozice je otevřená pro kandidáty se silnými analytickými a organizačními schopnostmi, kteří mají základní povědomí o technologiích a procesech používaných ve firmách a mají schopnost se rychle naučit nové systémy a nástroje.
Požadujeme pokročilou uživatelskou úroveň MS Excel - práce s větším objemem dat, vzorce, funkce apod.
Nabídneme Vám velmi zajímavé finanční ohodnocení s řadou benefitů, díky nekorporátnímu prostředí tak i možnost ovlivnit vlastní práci a růst firmy - s tím spojený i Váš kariérní a finanční postup.
Nástup možný dle dohody
Pracoviště: Praha 9 Horní Počernice
Pracovní náplň
Cenotvorba: Pomoc při tvorbě a úpravě cenové strategie na základě analýzy trhu a konkurence
Vyhledávání nových produktů: Aktivní hledání nových produktů na trhu, které by mohly být přidány do sortimentu eshopu
Analýza konkurence: Pravidelná analýza konkurence, sledování jejich strategií a identifikace příležitostí pro zlepšení
Příprava prezentací: Vytváření prezentací pro interní i externí účely, například pro porady vedení nebo obchodní partnery
Podpora inovací: Aktivní zapojení do procesu inovací a vývoje nových produktů, pracovních postupů, přinášení nových nápadů a jejich implementace
Správa projektů: Podpora při správě a koordinaci projektů v oblasti inovací a vývoje
Sledování výkonu: Monitorování a vyhodnocování výkonu produktů na trhu, identifikace úspěšných strategií
Tvorba reportů: Příprava pravidelných reportů pro technického ředitele a vedení firmy
Administrativní podpora: Zajištění administrativní podpory pro technického ředitele
Koordinace týmů: Spolupráce a koordinace s různými týmy v rámci firmy
Hledání technických řešení: Pomoc při hledání nových technických řešení a zjednodušování procesů ve firmě
Požadujeme
Předchozí zkušenost na podobné pozici je výhodou, ale není podmínkou
Silné analytické a organizační schopnosti
Technické znalosti - základní povědomí o technologiích a procesech používaných ve firmách, schopnost rychle se naučit nové systémy a nástroje
Zájem o inovace, technologie, AI a chuť se učit
Analytické myšlení, organizační schopnosti, komunikativnost, orientace na detail
Flexibilita, proaktivita, samostatnost i schopnost týmové práce, zodpovědnost, spolehlivost
MS Excel - pokročilá znalost - práce na denní bázi, zkušenosti s analytickými nástroji a IS Helios jsou výhodou
Anglický jazyk na komunikativní úrovni
Nabízíme
Pracovní doba s prvky flexibility, hybridní režim práce - po zapracování a samostatnosti
Atraktivní finanční ohodnocení - dle předchozích zkušeností + motivační KPI
Dlouhodobou spolupráci
25 dnů dovolené, stravenkový paušál, telefon, notebook
Nástup možný ihned/dle domluvy
Poznámka
Pokud Vás nabídka oslovila, prosíme o zaslání aktuálního životopisu s průvodním dopisem. Ve výběrovém řízení Vám rádi poskytneme více informací k této zajímavé pozici. Děkujeme.
Kontakt - zadavatel pozice
Axial Personnel Agency, s.r.o.Odpovědná osoba: Petra Babková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.axial.cz/
Adresa:
Hybernská 1009/24
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Kutné Hoře a okolí (29)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice