Pracovní náplň
- Akvizice nových obchodních partnerů
- Udržování stávajících obchodních vztahů
- Výjezdy na pracovní cesty do zahraničí
- Denní komunikace v angličtině s obchodními partnery
- Práce se CRM
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenost s B2B a B2C prodejem min 3 roky
- Angličtin pokročilá - slovem písmem/ denní komunikace
- Aktivní řidič
- Časová flexibilita v rámci výjezdů do zahraničí
Nabízíme
Těšíme se na vaše CV a rádi se setkáme!
- Možnost homeoffice a pružná pracovní doba
- Případně pomůžeme i s relokací
- Telefon a notebook i k osobnímu užití
- Bonusy a prémie
- Dotované stravování
- 25 dní dovolené
- Místo výkonu práce: Dolní Dobrouč
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Veronika Malinská Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Olomouci a okolí (839)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice