Pracovní nabídka
náplň práce
* péče o stávající zákazníky a rozvoj nových obchodních příležitostí
* denní komunikace se zákazníky, dodavateli a partnery
* příprava cenových nabídek, smluv
* správa projektů – logistika, dodací lhůty a organizace jednání
* zajištění administrace prodeje, smluv a interní reportování
* spolupráce a komunikace s kolegy z back office
* účast na výzkumu nových trhů a identifikace obchodních příležitostí
* propagace japonských řešení na evropském trhu
co vám nabídneme
* zajímavou a různorodou práci v mezinárodní společnosti
* možnost cestovat a rozvíjet své odborné dovednosti
* podporu a školení od zkušených manažerů
* částečný HO
* služební automobil
* příspěvek na volnočasové aktivity
* penzijní připojištění
co od vás očekáváme
* zkušenosti z obdobné pozice min. 2 roky
* pokročilá znalost japonštiny, češtiny a angličtiny
* ŘP sk. B
* ochota cestovat v rámci Evropy a do Japonska
* znalost SAP, MS Office
* dobré organizační a komunikační dovednosti
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Anežka Nosková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Obchodní zástupce, Back Office v Praze a okolí (65)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice