Pracovní nabídka
Připojte se k nám!
Co Vás čeká
- kontrola zaměstnanců v pracovní neschopnosti v místě jejich bydliště
- příprava podkladů a související dokumentace
- práce s interní databází zaměstnanců
- plánování, koordinace a výkon kontrol
- reporting a zpracování výsledků kontrol
Co Vám nabídneme
- stabilní spolupráci v zázemí mezinárodní personálně-poradenské společnosti
- flexibilitu a možnost vykonávat administrativní agendu na home-office
- fixní mzdu (30.000 - 36.750 Kč dle zkušeností) a atraktivní bonusový systém
- 30 dní placeného volna a další benefity podporující work-life balance
- volitelný balíček benefitů v hodnotě 650 Kč měsíčně (Multisport karta, Kafeterie, životní či penzijní připojištění) a stravenkový paušál ve výši 2436 Kč měsíčně, přímo přičítaný ke mzdě
- služební automobil, pracovní notebook a telefon
- intenzivní zaškolení do našich interních procesů a systémů
- prostor pro profesní růst a další vzdělávání
- HPP (plný/zkrácený úvazek) nebo DPČ
Co od Vás očekáváme
- řidičský průkaz sk. B
- dobré komunikační schopnosti a asertivní jednání
- spolehlivost, důslednost a organizační schopnosti
- znalost Google Workspace (Google Docs, Google Sheets, Gmail) a schopnost rychle se učit nové aplikace a nástroje
- možnost nástupu co nejdříve
- ochota pracovat i o víkendech
Jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Chounová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Kontrolor v Brně a okolí (1229)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice