Pracovní náplň
- Zpracování telefonních a e-mailových požadavků
- Zjišťování spokojenosti stávajících zákazníků
- Informování zákazníků o změnách v legislativě
- Administrativa spojená s danými úkoly
- Komunikace s odděleními napříč společností
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Znalost práce na PC
- Komunikativnost a příjemný projev
- Základní znalost anglického jazyka
- Ochotu pracovat ve 12h směnách
Nabízíme
Tak mi zašlete Váš životopis a staňte se součástí týmu podpory na pozici:
OPERÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (od 35.000 Kč)
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijko
- Cafeterie
- Bonusy a odměny
- Možnost práce na HPP i DPP/DPČ
- Po zaučení možnost vykonávat noční směny z domu
- Nástup možný IHNED nebo dohodou
- Místo výkonu práce: Praha
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Markéta Holečková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Budova IBC Pobřežní 620/3
Praha
110 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1708)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice