Pro našeho klienta, renomovanou a celosvětově známou automobilovou společnost Renault aktuálně obsazujeme pracovní pozici: Konzultant zákaznické podpory pro Slovensko - poloviční úvazek.
Nabídneme Vám pestrý benefitní balíček, hybridní pracovní režim (práce z domova 2 - 3 dny v týdnu) a nástup možný ihned/dle domluvy.
Pracoviště: Praha 9
Pracovní náplň
Práce s databází klientů
Aktivní spolupráce zaměřená na obchodní akce
Spolupráce s kolegy v týmu
Požadujeme
Zájem o automobilový sektor a moderní technologie - velkou výhodou
Slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem - velkou výhodou
Předchozí zkušenosti s jednáním po telefonu i písemnou formou (e-mail, chat, apod.)
Vstřícnost, příjemné vystupování, komunikativnost, pečlivost, klientský přístup
Řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí
Nabízíme
Příjemné pracovní prostředí rodinného typu v menším kolektivu
Odpovídající finanční ohodnocení
Pracovní doba zákaznické linky - pondělí až pátek od 08:00 do 20:00 (18-20:00 podpora pouze offline) - v tomto čase Váš zkrácený úvazek dle domluvy
Pestrý balíček benefitů - stravenkový paušál, příspěvek na dopravu, multisport karta, sickdays, hybridní model práce (práce z domova 2 - 3 dny v týdnu)
Nástup možný ihned/dle domluvy
Pracoviště: Praha 9 s výbornou dopravní dostupností
Poznámka
Pokud Vás nabídka zaujala prosíme o zaslání Vašeho aktuálního CV. Děkujeme.
Kontakt - zadavatel pozice
Axial Personnel Agency, s.r.o.Odpovědná osoba: Petra Babková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.axial.cz/
Adresa:
Hybernská 1009/24
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Pracovník zákaznického servisu v Praze a okolí (1437)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice