Správa státních hmotných rezerv je ústředním orgánem státní správy v oblastech hospodářských opatření pro krizové stavy a státních hmotných rezerv.
Pracovní náplň
- celostátní koordinace vytváření a rozvoje informačních systémů v rámci obecných koncepcí a zásad, včetně hodnocení projektů a kontroly dodržování zásad u informačních systémů veřejné správy;
- na základě věcného zadání (projektového záměru) zabezpečování pořízení příslušného aplikačního SW, projektové řízení při vývoji, testování a implementaci aplikačního SW;
- zpracování návrhů a specifikací pro pořízení SW, rozvoj programovacích prostředků systémů výpočetní techniky a aplikace těchto systémů v podmínkách Správy;
- zpracování návrhů a specifikací na zajištění služeb, smluvních ujednání, SLA a metodik pro oblast poskytování služeb;
- aplikační správce pro vybrané portfolio malých a středních aplikací;
- zodpovědnost za provoz a rozvoj aplikací ve spolupráci s dodavateli;
- komunikace a spolupráce s odbornými útvary, uživateli, analytiky a vývojáři;
- spolupráce při přípravě návrhů řešení uživatelských požadavků ve vazbě na spravované aplikace;
- analýza a řešení provozních problémů v součinnosti s dodavateli;
- spolupráce na přípravě metodik a pracovních postupů;
- řízení poskytovatelů nakupovaných služeb ICT;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti odboru.
Požadujeme
Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - systémový analytik se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
28. Informační a komunikační technologie
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 10. března 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna(zavináč)sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 02798/25-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Nabízíme
Pružnou pracovní dobu
Možnost práce na home office
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenkový paušál
MultiSport karta
Volnočasové poukázky na sport a kulturu
Mobilní telefon
Notebook
Vzdělávání
Školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP
Vlastní rekreační zařízení
Poznámka
viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stránkách Správy státních hmotných rezerv.
Kontakt - zadavatel pozice
Správa státních hmotných rezerv
Odpovědná osoba: Tereza Dohnalová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Adresa:
Olbrachtova 1677/3
Praha 4
Další volná místa práce v Praze a okolí (1462)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice