Správa státních hmotných rezerv je ústředním orgánem státní správy v oblastech hospodářských opatření pro krizové stavy a státních hmotných rezerv.
Pracovní náplň
- celostátní koordinace vytváření a rozvoje informačních systémů v rámci obecných koncepcí a zásad, včetně hodnocení projektů a kontroly dodržování zásad u informačních systémů veřejné správy;
- na základě věcného zadání (projektového záměru) zabezpečování pořízení příslušného aplikačního SW, projektové řízení při vývoji, testování a implementaci aplikačního SW;
- zpracování návrhů a specifikací pro pořízení SW, rozvoj programovacích prostředků systémů výpočetní techniky a aplikace těchto systémů v podmínkách Správy;
- zpracování návrhů a specifikací na zajištění služeb, smluvních ujednání, SLA a metodik pro oblast poskytování služeb;
- aplikační správce pro vybrané portfolio malých a středních aplikací;
- zodpovědnost za provoz a rozvoj aplikací ve spolupráci s dodavateli;
- komunikace a spolupráce s odbornými útvary, uživateli, analytiky a vývojáři;
- spolupráce při přípravě návrhů řešení uživatelských požadavků ve vazbě na spravované aplikace;
- analýza a řešení provozních problémů v součinnosti s dodavateli;
- spolupráce na přípravě metodik a pracovních postupů;
- řízení poskytovatelů nakupovaných služeb ICT;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti odboru.
Požadujeme
Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - systémový analytik se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
28. Informační a komunikační technologie
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 18. listopadu 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna(zavináč)sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 17240/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Nabízíme
Pružnou pracovní dobu
Možnost práce na home office
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenkový paušál
MultiSport karta
Volnočasové poukázky na sport a kulturu
Mobilní telefon
Notebook
Vzdělávání
Školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP
Vlastní rekreační zařízení
Poznámka
viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stránkách Správy státních hmotných rezerv.
Kontakt - zadavatel pozice
Správa státních hmotných rezerv
Odpovědná osoba: Tereza Dohnalová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Adresa:
Olbrachtova 1677/3
Praha 4
Další volná místa práce v Praze a okolí (1622)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice