Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje - Odbor správy majetku, Oddělení správy nemovitého majetku, skupina stavební - nabízí pracovní poměr na pozici Investiční referent. Předpokládaný datum nástupu - 01.10.2024 nebo podle dohody.
Pracovní náplň
- zajišťuje realizaci investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic včetně provádění stavebního dozoru
- zajišťuje zpracování zadávací dokumentace jako podklad pro průzkum trhu a výběrová řízení na zhotovitele akcí investičního charakteru a oprav nemovitostí
- zpracovává dokumentaci v souladu s právními předpisy a interními akty řízení nutné pro uzavření smluvních vztahů v oblasti investičních a neinvestičních výdajů
- zajišťuje výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírá práci, připravuje, uzavírá a provádí změn smluv
- prověřuje a zajišťuje úplnosti investiční dokumentace a zpracovává zápisy a protokoly o předání staveb
- zajišťuje odstraňování nedostatků v průběhu realizace investičních akcí
- průběžně kontroluje čerpání finančních prostředků z rozpočtu realizovaných akcí
- v rámci průběžné kontroly má povinnost písemně dokumentovat všechny provedené úkony dle uzavřených smluvních vztahů, úplnost a správnost předmětu plnění, vznik pohledávek, pokut, sankcí apod.
Požadujeme
- vysokoškolské vzdělání technického, nejlépe stavebního směru, příp. vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- praxe v oboru výhodou
- zkušenosti s plánováním, přípravou a realizací investičních akcí
- orientace v základních právních předpisech upravujících ekonomickou činnost organizačních složek státu, zejména v oblasti správy nemovitého majetku
- znalost práce na PC (textové i tabulkové editory, práce s internetem, elektronická pošta)
- znalost programu AutoCAD, Build Power výhodou
- předpoklady pro získání bezpečnostní prověrky na stupeň utajení „Vyhrazené“
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič
- bezúhonnost (při přijetí do pracovního poměru bude doložena výpisem z rejstříku trestu)
Výhodou je znalost informačních systémů Policie České republiky, dobrá uživatelská znalost práce s informačním systémem ETŘ.
Nabízíme
- místo výkonu práce: Brno, Kounicova 24
- pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost doby neurčité, zkušební doba 3 měsíce
- pracovní doba po-pá 7:00 - 15:30 hod
- osobní příplatek po zapracování až 50% z přiznaného tarifu
- 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
- možnost firemní mateřské školky
Poznámka
Zájemce k přihlášce do výběrového řízení přiloží:
- motivační dopis,
- strukturovaný životopis zaměřený zejména na splnění základních, předpokladů pro obsazení pracovního místa, předchozí průběh zaměstnání, současné pracovní zařazení,
- kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.
V případě zájmu zašlete požadované doklady včetně e-mailové adresy a telefonního kontaktu pro účely vyrozumění na adresu:
Krajské ředitelství policie JmK
Odbor personální
k č.j. KRPB-168023/ČJ-2024-0600OP
611 32 Brno, Kounicova 24
popř. k výše uvedenému č.j. e-mailem: zaslat email
Další informace poskytne: plk. Mgr. Miroslav Nešpor, náměstek ředitele KŘP pro ekonomiku, tel.: zobrazit tel. číslo
Kontakt - zadavatel pozice
Krajské ředitelství policie Jihomoravského krajeOdpovědná osoba: David Tručka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://nabor.policie.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/PolicieCZ/
Adresa:
Kounicova 24
Brno
611 32
Co o sobě říká společnost Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje?
Osobní kontakt s uchazeči o služební poměr příslušníka PČR v Náborovém Centru Policie České Republiky na adrese Vlhká 159/2, 602 00, Brno-střed.
Veškeré informace o práci Policie ČR, průběhu Přijímacího Řízení, možnosti služebního zařazení po úspěšném splnění PŘ.
Další volná místa práce na pozici Referent v Brně a okolí (25)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice