Pracovní náplň
- Komunikace v rámci celého podniku
- Řešení administrativy kolem zásilek
- Objednávání vhodné dopravy
- Kontrola a vyřizování reklamací
- Správa dat v systému
Požadujeme
- Minimálně SOU a praxe v logistice
- Angličtina na profesionální úrovni
- Umíš to se SAP? pak je to velké plus
- Zodpovědnost, pečlivost
- Organizační schopnosti
Nabízíme
- Možnost občasného HO
- Flexibilní pracovní doba
- Osobní ohodnocení a další bonusy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotované stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Vzdělávací kurzy a školení
- Možnost profesního i platového růstu
- Místo výkonu: Pardubice
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Jana Srncová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Pardubicích a okolí (826)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice