Pracovní náplň
- Sledování zásilek v lodní, pozemní i letecké dopravě
- Komunikace napříč odd. společnosti, s externími dodavateli přepravních služeb i celním odd.
- Zajištění dohledu nad správností a kontrolou podkladů potřebných k exportu i importu zásilek
- Evidence přímého i nepřímého materiálu
- Správa a evidence všech dat a dokladů s interním systému
- Vyřizování reklamací
Požadujeme
- ŠS/SOU - obor nerozhoduje
- Prokazatelná praxe na podobné pozici v logistice
- Znalost práce na PC - balíček MS Office, SAP
- AJ - komunikativní úroveň slovem i písmem
- Organizační, analytické a komunikační schopnosti
- Pečlivý a zodpovědný přístup
Nabízíme
- Nástupní plat od 34.500 Kč
- Osobní ohodnocení a docházkový bonus
- Možnost občasné práce z domu
- Flexibilní pracovní doba
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotovaná strava v místní jídelně
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Vzdělávací kurzy a školení
- Možnost profesního i platového růstu
- Sleva na firemní produkty
- Místo výkonu: Pardubice
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Jana Srncová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Pardubicích a okolí (924)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice