Pracovní náplň
Řešení dotazů a základních problémů zákazníků.
Zajištění vysoké spokojenosti zákazníků a reprezentace významné značky.
Poskytování přesných informací pomocí správných nástrojů a postupů.
Požadujeme
Plynulá znalost češtiny.
Velmi dobrá úroveň angličtiny
Ochota přestěhovat se do Řecka minimálně na 4-6 měsíců.
Vítaná je předchozí zkušenost v zákaznickém servisu, ale není podmínkou – rádi vše naučíme!
Samostatnost, rychlé rozhodování a ochota učit se novým věcem.
Nabízíme
Měsíční bonus až 300 EUR (po zkušební době).
13. a 14. plat.
Relokační balíček: 2 týdny placeného ubytování, letenka do Řecka, taxi z letiště, asistence s dokumenty.
Práce z domova (po celé Řecko)
Zdravotní a sociální pojištění.
Placená dovolená a školení.
Možnosti kariérního růstu a rozvoje.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Ludmila Cirlig Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce a okolí (23)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice