Pracovní náplň
- řešení technických problémů se zákazníky (telefonicky, mailově)
- instalace nových storjů do provozu - na dálku
- komunikace se zákazníky ohledně potřebných dílů
- zanášení všech informací do interního systému
- administrativa
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
- anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
- technické myšlení, znalost elektrotechniky/automatizace
- ideálně zkušenosti z obdobné pozice (servisní technik)
- znalost práce v ERP systému a MS Excel
Nabízíme
Pak je tato nabídka přesně pro Vás! Švýcarská výrobní společnost BOBST - lídr v oblasti obalové techniky, která na českém trhu působí již 25 let, hledá novou posilu na pozici:
CUSTOMER SERVICE ENGINEER - BOBST COMPANY (up to 60 000 CZK)
- stabilní a dlouhodobé zaměstnání
- možnost částečného home offfice
- 5 týdnů dovolené
- roční bonusy
- auto i pro soukromé účely
- stravenky
- příjemné pracovní prostředí
- místo výkonu práce: Brno
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Renáta Adámková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Customer service, Customer service engineer v Brně a okolí (2)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice