Pracovní náplň
- Vyřizování požadavků zákazníka
- Kontrola stavu materiálu ve skladech
- Vystavování objednávek a odvolávek
- Administrativní podpora
- Hodnocení dodavatele
- Řešení reklamací
- Dohled nad včasným odesláním dodávek
Požadujeme
- min. SŠ s maturitou
- Plynulá komunikace v AJ či NJ
- Znalost logistických procesů
- Znalost MS Office
- ŘP. sk B
Nabízíme
- Zázemí moderní společnosti
- Flexibilní pracovní dobu
- 25 dní volna
- Zvýhodněné stravování
- Možnost výhodného mobilního tarifu
- 13.a 14.plat
- Místo výkonu práce: okres Nymburk
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Aneta Jarošová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Logistik, Administrativní podpora v Nymburce a okolí (24)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice