Staň se součástí úspěšné a na trhu dlouhodobé fungující personální společnosti. Právě teď hledáme nového schopného kolegu se zodpovědným a pozitivním přístupem na post Team Leadera do moderního skladu našeho předního klienta.
Pracovní náplň
- koordinace cca 60 lidí na směně
- úzká spolupráce se shift leadery a dalšími pracovníky během směny
- dobrá znalost práce na PC – MS Office (Excel) podmínkou
- zpracování potřebné dokumentace
- spolupráce s account managerem na podpisech smluv, nástupech pracovníků apod.
- podílení se na školení BOZP a PO
- administrativa a reporting nadřízenému
Požadujeme
- SOŠ/SŠ vzdělání
- zkušenosti na obdobné pozici podmínkou
- aktivní znalost českého jazyka
- komunikativní znalost angličtiny - komunikace se zahraničními pracovníky
- dobrá znalost práce na PC – MS Office
- organizační a komunikační dovednosti
- spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, flexibilita
Nabízíme
- práce na hlavní pracovní poměr
- příjemné pracovní prostředí
- přátelský kolektiv
- zajímavé platové ohodnocení + bonusy
- možnost profesního růstu
- ubytování zajištěné
- doprava přímo na pracoviště
- stravenky, kantýna na pracovišti
- nástup možný ihned nebo dohodou
Kontakt - zadavatel pozice
CentralWork s.r.o.Odpovědná osoba: Sylvie Křížová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: www.central-work.cz
Adresa:
Třebohostická 3069/14
Praha 10
100 00
Co o sobě říká společnost CentralWork s.r.o.?
Personální agentura CentralWork slaví tenhle rok své 10 výročí! CentralWork nabízí profesionální poradenské služby při hledání zaměstnání. Pomáháme firmám najít pravé talenty a taky talentům najít zaměstnání snů.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1470)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice