Baví tě komunikovat se zákazníky a navíc v němčině? Chceš být jejich podporou? Pokud ano, pak pozice Referenta zákaznického servisu je skvělou příležitostí právě pro Tebe
Pracovní náplň
- péče o přidělené portfolio našich zákazníků
- příprava cenových nabídek pro zákazníky a zápis a správa zakázek v počítačovém systému
- denní komunikace s kolegy napříč firmou ohledně rozpracovanosti svých zakázek
- komunikace e-mailem i po telefonu se zákazníky v německém jazyce, proto by měla být - nejedná se ale o call centrum
- stahování tiskových dat pro další zpracování a příprava smluv
Požadujeme
- vzdělání SŠ/VŠ
- německý jazyk B2
- samostatnost, spolehlivost
- dobré komunikační schopnosti
- organizační schopnosti
- znalost práce na PC
Nabízíme
- práci v přední evropské tiskárně
- prostředí ryze české firmy
- zkušenosti v polygrafii
- možnost částečného home office
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek k penzijnímu připojištění do výše až 500Kč
- příspěvek na závodní stravování
- příspěvek k narození dítěte
- služby fyzioterapeuta – 12 návštěv za rok zdarma
- vzdělávání v interním školícím centru
- zábavu na mnoha firemních akcích
- pracovní doba 7,5 hod
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Ostrava PPOdpovědná osoba: Silvia Kanderková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.adecco.cz/
Adresa:
Poděbradova 7
Ostrava 1
701 00
Další volná místa práce na pozici Referent v Karviné a okolí (8)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice