Baví tě komunikovat se zákazníky a němčina ti nedělá žádné problémy? Chceš být jejich podporou a navrhovat jim co nejlepší řešení?
Pokud ano, pak pozice Referenta zákaznického servisu je skvělou příležitostí právě pro Tebe!
Pracovní náplň
- péče o zákazníky
- denní komunikace e-mailem i po telefonu se zákazníky v německém jazyce
- příprava cenových nabídek pro zákazníky a zápis a správa zakázek v počítačovém systému
- denní komunikace s kolegy napříč firmou ohledně rozpracovanosti svých zakázek
- stahování tiskových dat pro další zpracování a příprava smluv
Požadujeme
- plynulou komunikaci v němčině (telefonicky i písemně)
- práci na počítači
Nabízíme
- zajímavou práci v ryze české firmě
- jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby
- po zaučení možnost občasní práce z domova
- měsíční bonusy až do výše 20.000 Kč za dobře odvedenou práci
- další finační odměny - podíl na zisku společnosti, kvartální bonusy
- zkušenosti v zajímavém oboru - polygrafii
- 5 týdnů dovolené
- 7,5 hodinovou pracovní dobu
- služby rehabilitačního pracovníka
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na závodní stravování
- vzdělávání v interním školícím centru
- zábavu na firemních akcích
Kontakt - zadavatel pozice
Manuvia Expert Recruitment CZ, s. r. o.Odpovědná osoba: Nikol Lochmanová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Praha
14000
Další volná místa práce na pozicích Referent, Absolvent v Karviné a okolí (79)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice