Administrativní podpora kanceláře, menší tým rodinného typu, ihn Praha

  • Plat: 40000 - 44000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Axial Personnel Agency, s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Jana Hornová
ID: 1846057 Aktualizováno před týdnem

Pro našeho klienta, světového leadera specializujícího se na zastřešení a obklady, aktuálně obsazujeme pozici: Administrativní podpora kanceláře

Pracovní náplň je zaměřena především na administrativní činnost spojenou s agendou objednávek, práci v interním systému a komunikaci se zákazníky.

Nabídneme Vám příjemné pracovní prostředí s rodinným nádechem, menší a stabilní pracovní tým (do 6 pracovníků).

Nástup: srpen 2024

Pracoviště: Praha 4

Pracovní náplň

práce s objednávkami - příjem od zákazníků, zpracování do interního systému, kontrola, zpětné potvrzení
poskytování informací zákazníkům o dostupnosti materiálů a potvrzení zásadních bodů - množství, cena, termín, místo dodání
agenda spojena s fakturací
odeslání objednávek do výroby, komunikace s výrobou ohledně potvrzení i termínu jejich nakládky a operativní řešení případných problémů
logistické záležitosti - zajišťování transportu dodávek materiálu z výroby k zákazníkovi
příjem faktur za materiál do skladového programu, vystavování příjemek na materiál, kontrola vrácení potvrzených příjemek zpět od zákazníka
řešení případných reklamací na chybějící nebo přebývající materiál v dodávkách
agenda spojená s životním cyklem dokumentů - archivace, skartace
vypracování měsíčních reportů
zajištění provozu kanceláře
ad hoc úkoly od nadřízeného

Požadujeme

min. úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou/VŠ
předchozí prokazatelné administrativní zkušenosti
působení na obdobné pozici - velkou výhodou
AJ - mírně pokročilá úroveň
MS Office na lepší uživatelské úrovni - práce s MS Excel - reportingová část
komunikativnost, samostatnost i schopnost práce v týmu, pečlivost, time management
prozákaznický přístup, zodpovědnost, orientace na detail

Velkou výhodou:

znalost programu Navision

Nabízíme

příjemné, komorní pracovní prostředí, ve kterém pracuje stabilní, dlouholetý tým i vedení společnosti
možnost dlouhodobé spolupráce
zajímavé finanční ohodnocení s navýšením po zkušební době
20 dnů dovolené, stravenkový paušál, služební telefon
pracovní doba - pondělí - pátek 7:30 - 16:00 hod.
lokalita pracoviště: Praha 4 - Chodov
nástup možný na pozici ihned/srpen 2024

Poznámka

V případě zájmu prosím zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.

Kontakt - zadavatel pozice

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Odpovědná osoba: Jana Hornová Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.axial.cz/

Adresa:
Hybernská 1009/24
Praha 1
110 00

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní podpora kanceláře, menší tým rodinného typu, ihn.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.