Administrativní pracovník/ce (28.-40.000Kč) #2295 Brno

  • Zadavatel: Jobs Contact Personal, s.r.o.,
  • Odpovědná osoba: Rebecca Martišíková
ID: 1844490 Aktualizováno před 14 dny

Advokátní kancelář STRAUB LEGAL s.r.o. se sídlem v centru Brna přijme zaměstnance na pozici administrativní pracovník/asistent (ka) advokáta.

Pokud nemáš zkušenosti na této pozici, rádi tě zaučíme. Možnost dále se rozvíjet a kariérně růst na pozici vedoucího kanceláře (backt office manager) s vyšším finančním ohodnocením. Jestli hledáš zkrácený úvazek (6h/den), jsme ti připraveni plně vyjít vstříc.

Neváhej a pošli nám svůj životopis.

Pracovní náplň

  • administrativní podpora kanceláře
  • přijímání telefonních hovorů a návštěv
  • vedení centrálního diáře a evidence lhůt
  • evidence a administrace pošty
  • práce s datovými schránkami a interním systémem
  • komunikace s dodavateli, úřady a klienty
  • práce s audiotechnikou při online jednáních
  • vedení databáze klientů a péče o klienty
  • objednávky kancelářských potřeb
  • zabezpečení chodu kuchyňky

Požadujeme

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • příjemné a profesionální vystupování
  • aktivní přístup k práci
  • spolehlivost, pečlivost a samostatnost
  • alespoň komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • znalost práce na PC (Word, MS Office, Excel, Internet)
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

Nabízíme

  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • výkonnostní bonusy/prémie
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days/rok
  • finanční příspěvek na ošacení
  • příspěvek na stravování až 116,20 Kč/den
  • mobilní telefon i pro soukromé účely
  • příspěvky k životním událostem
  • drobné občerstvení na pracovišti
  • možnost zkrácení úvazku (min. 6 h denně)
  • nástup možný ihned
  • lokalita: Brno

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontakt - zadavatel pozice

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Odpovědná osoba: Rebecca Martišíková Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00

Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Brno (okres Brno-město)
OLMAN SERVICE s. r. o.
26000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce (28.-40.000Kč) #2295.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.