Pracovní náplň
- Zajišťování dopravy u externích společností, komunikace s dopravci
- Administrativa ohledně expedice hotových výrobků
- Řízení skladových zásob + přijímání na sklad
- Komunikace se zákazníky, dodavateli (výroba, prodej, plánování)
- Zodpovědnost za dodání materiálu do společnosti
- Vedení příslušné dokumentace v SAP
Požadujeme
- Min. středoškolské vzdělání
- Zkušenosti na obdobné pozici podmínkou
- Komunikativní znalost AJ nutností
- Znalost SAPU je velkou výhodou
- Samostatnost a pečlivost
Nabízíme
- Mzda od 35.000 Kč - dle zkušeností
- Možnost občasného HO
- Příplatky
- Využití anglického jazyka + školení
- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování
- Systém pravidelných benefitů (penzijko, životko, sport, kultura)
- Výborná dostupnost MHD + hlídané parkoviště
- Místo výkonu Pardubice
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Aneta Jarošová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Logistik v Pardubicích a okolí (626)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice