Hledáme parťáka, který nám pomůže rozjet nové prodejny v různých koutech Evropy a nejen tam. Pokud ti dělá radost různorodost, výzvy jako časový posun nebo domlouvání nového partnera pro bratislavskou prodejnu, zatímco letíš na schůzku do Bukurešti, je pro tebe pozice jako stvořená.
Pikito je obchod jako služba. Retail-as-a-Service (RaaS). Budujeme zcela novou kategorii na trhu, nemáme konkurenci, jsme evropsky jedinečný koncept. E-shopy u nás mají za jeden měsíční poplatek kompletní servis kamenné prodejny s vyškoleným personálem. Naše prodejny jsou v Praze, Bratislavě a Bukurešti. Ještě letos makáme na dalších 4 prodejnách. A příští rok? Vidíme se v Německu, Polsku, Maďarsku.
Pracovní náplň
● zajištění bezproblémového chodu sdílených prodejen a výdejů zásilek, provádění inventur, kontrola technického stavu
● řízení svěřené oblasti výdejních míst
● aktivní navrhování a prosazování nových postupů a řešení vedoucí k vyšší efektivitě provozu
● zajištění potřebné administrativy vyplývající ze zastávané pozice, vypracování potřebných statistik, reportů, procedur
● zajištění výběru a zaškolení nových zaměstnanců
● výkon řídících, organizačních a administrativní činností, příprava pravidelného reportingu
● spolupodílení se na otevírání nových poboček včetně náboru a zaškolení zaměstnanců
● komunikace s partnerskými e-shopy
● implementace nových partnerů a výdejních míst přepravců
Požadujeme
● zkušenosti v retail nebo ecommerce prostředí na řídící pozici podmínkou
● anglický jazyk na komunikativní úrovni, další cizí jazyk výhodou
● ochota cestovat jak v rámci ČR, tak i zahraničí
● časová flexibilita vzhledem k pravidelným pracovním cestám
● komunikativní, proaktivní přístup
● řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
● perspektivní zaměstnání, možnost realizace vlastních nápadů
● služební cesty do zahraničí, možnost cestovat do zajímavých zahraničních destinací
● proplacení nákladů při užívání vlastního auta
● plánování vlastní pracovní doby
● zaměstnanecké slevy
● přátelský tým plný nadšenců, kteří tě budou motivovat
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Pracovní nabídka je také vhodná pro: retail manažer, zahraniční cesty, cestování do zahraničí, práce Praha, práce v oblasti obchodu,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.,Odpovědná osoba: Rebecca Martišíková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1727)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice