Pracovní náplň
Správa e-mailového účtu helpdesku
Spolupráce s příslušnými dodavateli
Aktivní komunikace s interními zákazníky a vyřizování jejich požadavky
Provádění platebních operací - připrava a pečlivá kontrola plateb, autorizace plateb
Příprava pravidelných reportů
Požadujeme
Pak tu pro Vás mám lákavou nabídku - stantě se referentem na oddělení helpdesk. Zodpovědnost budete mít za vyřizování zákaznických/dodavatelských požadavků, správu faktur a můžete se těšit na každodenní využití německého jazyka!
Minimálně SŠ vzdělání (oblast ekonomie, business administration)
Zkušenosti v účetnictví
Komunikační dovednosti
Smysl pro pečlivý přístup a odpovědnou práci s orientací na poskytování služeb
Zkušenosti v mezinárodním prostředí výhodou
Komunikativní němčina - nutná pro každodenní kontakt jak v psané, tak v mluvené formě
Uživatelská znalost MS Office (zejména MS Excel)
Znalost SAP výhodou
Nabízíme
Využití jazykových dovedností v praxi
Přátelský a profesionální kolektiv, práce v novém a moderním prostředí v centru Liberce
Silná podpora při zaučení
Pestrý balíček benefitů - stravenková karta, flexibilní pracovní doba, možnost HO až 60 %, systém Cafeterie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, 25 dní dovolené a další
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Veronika Davidová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Referent v Liberci a okolí (11)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice