Pracovní náplň
zadávání skladových zásob do systému SAP
příprava dokumentace + správa přijatých faktur
zpracování objednávek od zákazníků
řešení případných reklamací
pravidelný reporting
spolupráce napříč celou firmou
účast na pravidelných poradách
komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci
zlepšování logistických procesů
práce v menším kolektivu
Požadujeme
Pokud by si rád/ráda pracovala občas z domova, přihlaš se nám do výběrového řízení, stačí ti poslat životopis.
předchozí praxe v logistice (admin. referent, disponent, logistik)
angličtina alespoň na úrovni B1/B2
ŘP B
Nabízíme
po zkušební době navýšení
13. plat
částečný homeoffice (2 dny v týdnu)
flexibilní pracovní doba
dotované stravování ve firemní kantýně
příspěvek na volnočasové aktivity
sick days
25 dní dovolené
vzdělávací kurzy v pracovní době
jazykové kurzy
důkladné zaškolení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Šlechtová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Referent, Disponent, Logistik, Administrativní podpora, Administrativní referent v Plzni-sever a okolí (23)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice