Hledáme Tebe! Přidej se k naší dynamické rodině QPAG jako obchodní zástupce!
Jsme energická skupina, která se rozvíjí a hledá talentovanou kolegyni nebo kolegu na pozici obchodníka. Pokud jsi zkušený profesionál, který hledá nové výzvy, zajímáš se o nová technologická a inovativní řešení, čti dál!
Pokud Tě naše pozice a náš byznys zajímá a rád/a bys byl/a pro nás tím správným přínosem, tak nám zašli svůj životopis a motivační dopis. Budeme se těšit.
Požadujeme
- Zkušenosti: Máš minimálně 5 let roky praxe na pozici obchodního zástupce.
- Vzdělání: Ideálně technické nebo IT
- Komunikace: Výborné komunikační schopnosti, jak verbální, tak písemné.
- Naslouchání a vyjednávání: Schopnost naslouchat a vnímat potřeby zákazníků. Hledat pro ně nejlepší vhodná řešení. Vytvářet dobré vztahy se zákazníky.
- Odpovědnost a odolnost: Orientace na výsledek, odpovědnost a psychická odolnost.
- Obchodní dovednosti: Máš prokazatelné obchodní dovednosti (školení, certifikace).
- Flexibilita: Jsi flexibilní a umíš si uspořádat priority.
- MS Office: Běžná uživatelská znalost. Příprava prezentací v ppt, práce v excelu.
- Angličtina: Minimálně na úrovni A2 (převážně písemná komunikace).
- Řidičský průkaz: Skupina B, ochota cestovat v rámci ČR i do zahraničí.
Nabídka
- Stabilní zázemí: Práci ve stabilní české společnosti s více než 20letou historií.
- Skvělý kolektiv: Přátelský tým, který Tě nejen podpoří, zároveň usnadní celý adaptační proces. Samozřejmostí je i mentoring
- Seberealizace: Možnost uplatnit své zkušenosti, nápady a vzdělávat se.
- Motivace: Atraktivní motivační hodnocení.
- Vybavení: Telefon, notebook, služební auto.
- Benefity: Stravenkový paušál 99 Kč/odpracovaný den, měsíční příspěvky do benefitního programu Cafeterie.
- Nástup: Dle dohody.
- Forma zaměstnání: Práce na HPP nebo na ŽL s upravenými podmínkami.
Pracovní náplň
- Budování sítě zákazníků: Budeš aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti a vytvářet pevné, dlouhodobé vztahy se zákazníky.
- Rozvoj stávajících vztahů: Postaráš se o naše stávající zákazníky, udržíš s nimi pravidelnou komunikaci a zajistíš jejich spokojenost.
- Obchodní případy: Tvorba a realizace cenových nabídek, vedení a odpovědnost za obchodní případy.
- Správa databáze: Zajistíš úplnost a aktuálnost naší firemní databáze zákazníků a CRM systému.
- Prezentace: Budeš se účastnit výstav a konferencí, kde budeš prezentovat naši firmu.
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato nabídka je také vhodná pro: Práce Pardubice, Práce v Pardubickémkraji, Obchodní zástupce, Account manager, Key Account Manager, Obchodník, Sales manager, Obchodní zástupce bez AJ, Obchodník bez cizího jazyka, Práce na obchodním oddělení, Technický obchodní zástupce, Obchodní zástupce v IT,…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.,Odpovědná osoba: Rebecca Martišíková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00
Další volná místa práce na pozici Obchodní zástupce v Pardubicích a okolí (824)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice