ID: 1841906
značka: 454690
Aktualizováno
před 3 dny
Pracovní nabídka
Co budete dělat?
• Administrativní podpora 2 manažerů obchodních oddělení
• Kontrola podkladů pro fakturaci
• Kontrola zapsaných Exposé brožur a odhadů tržních hodnot
• Správa e-mailu a třídění do jednotlivých složek podle urgentnosti
• Příprava složek pro nové kolegy
• Evidence dovolené kolegů ve Vašem týmu a hlídání termínů porad, školení…
• Administrativa pro vyhledávání obchodních příležitostí – domy a prostory k prodeji a k pronájmu
• Skart, Sken
• Monitoring trhu - administrativně
Co požadujeme?
• Praxi v administrativě min 10 let
• Perfektní češtinu a pokročilou angličtinu
• Dobrou uživatelskou znalost na PC MS Office (Word, Power Point) + Google workspace (g-drive, g-mail, g-kalendář)
• Proaktivitu, efektivní organizaci práce a schopnost řešit několik věcí najednou
• Schopnost dotahovat věci do konce
• Příjemné vystupování a úsměv na tváři
• Chuť pracovat na sobě a vzdělávat se
Co nabízíme my Vám?
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy
• Jistotu hlavního pracovního poměru, stabilní příjem a osobní bonusy
• Flexibilní start/konec pracovní doby
• Školení a možnost jazykových kurzů
• Stravenky
• Multisport karta
• Čerstvé ovoce na pracovišti
• Firemní teambuildingy a akce
• Kancelář v příjemných prostorách na Praze 5, Janáčkovo nábřeží
Našli jste se mezi řádky? Zašlete nám svůj životopis, včetně krátkého motivačního dopisu, my se s Vámi rádi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.
• Administrativní podpora 2 manažerů obchodních oddělení
• Kontrola podkladů pro fakturaci
• Kontrola zapsaných Exposé brožur a odhadů tržních hodnot
• Správa e-mailu a třídění do jednotlivých složek podle urgentnosti
• Příprava složek pro nové kolegy
• Evidence dovolené kolegů ve Vašem týmu a hlídání termínů porad, školení…
• Administrativa pro vyhledávání obchodních příležitostí – domy a prostory k prodeji a k pronájmu
• Skart, Sken
• Monitoring trhu - administrativně
Co požadujeme?
• Praxi v administrativě min 10 let
• Perfektní češtinu a pokročilou angličtinu
• Dobrou uživatelskou znalost na PC MS Office (Word, Power Point) + Google workspace (g-drive, g-mail, g-kalendář)
• Proaktivitu, efektivní organizaci práce a schopnost řešit několik věcí najednou
• Schopnost dotahovat věci do konce
• Příjemné vystupování a úsměv na tváři
• Chuť pracovat na sobě a vzdělávat se
Co nabízíme my Vám?
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy
• Jistotu hlavního pracovního poměru, stabilní příjem a osobní bonusy
• Flexibilní start/konec pracovní doby
• Školení a možnost jazykových kurzů
• Stravenky
• Multisport karta
• Čerstvé ovoce na pracovišti
• Firemní teambuildingy a akce
• Kancelář v příjemných prostorách na Praze 5, Janáčkovo nábřeží
Našli jste se mezi řádky? Zašlete nám svůj životopis, včetně krátkého motivačního dopisu, my se s Vámi rádi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.
Kontakt - zadavatel pozice
Engel & Völkers Janáčkovo nábřeží 1101 PrahaOdpovědná osoba: Radana Jandová Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.engelvoelkers.com/cs-cz…
Nabídka je zařazena v sekci:
Asistent,
Asistent Praha,
Administrativní podpora,
Administrativní podpora Praha,
Administrativní pracovník,
Recepční,
Referent
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Praze a okolí (107)
Praha
Axial Personnel Agency, s.r.o.
15500 - 18500 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Praha
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
Praha
CRI ameba.eu, s.r.o.
Praha 1 - Hradčany
UNIJOB s.r.o.
160 - 180 Kč za hodinu
Částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice