ID: 1841699
Aktualizováno
před 3 dny
Požadujeme
Praxe na obdobné pozici min. 3 roky
Excel, Power Point, NAVISION výhodou, Outlook, Software pro plánování tras
Zaměření na výsledky
Vedení lidí
Spolupráce s dannými pobočkami / spolupráce napříč společností
Umět vyhodnocovat priority v danné situaci
Schopnost pracovat se skladovým managementem
Komunikačí dovednosti
Reprezentativní vystupování
Plánování a organizování
Zákaznický servis
Aj - mírně pokročilý
ř.p. sk. B
Excel, Power Point, NAVISION výhodou, Outlook, Software pro plánování tras
Zaměření na výsledky
Vedení lidí
Spolupráce s dannými pobočkami / spolupráce napříč společností
Umět vyhodnocovat priority v danné situaci
Schopnost pracovat se skladovým managementem
Komunikačí dovednosti
Reprezentativní vystupování
Plánování a organizování
Zákaznický servis
Aj - mírně pokročilý
ř.p. sk. B
Nabídka
Zázemí a jistotu silné CZ společnosti
HPP na dobu neurčitou
Přátelský kolektiv
5 týdnů dovolené
Penzijní připojištění
Příspěvek na stravování/ stravenky - do výplaty + 1500-1600 Kč/ měsíčně
Možnost dalšího profesního růstu
Vitamínové balíčky
Nástup možný ihned
HPP na dobu neurčitou
Přátelský kolektiv
5 týdnů dovolené
Penzijní připojištění
Příspěvek na stravování/ stravenky - do výplaty + 1500-1600 Kč/ měsíčně
Možnost dalšího profesního růstu
Vitamínové balíčky
Nástup možný ihned
Pracovní náplň
Systémové zpracování požadavků na dopravu přicházejících z poboček(jak e-shop, tak standardní požadavky poboček), které se týkají sběrných služeb (GLS, DHL, TOPTRANS, WEDO a další….) v reálném čase, tak aby byla služba funkční a rychlá.
Požadavky na dopravu z E-SHOP a následná realizace.
Objednání zásilek v externích systémech smluvních přepravců.
Práce v systému Navision na denní bázi - primárně vytvoření a zpracování požadavků na dopravu.
Práce v týmu
Požadavky na dopravu z E-SHOP a následná realizace.
Objednání zásilek v externích systémech smluvních přepravců.
Práce v systému Navision na denní bázi - primárně vytvoření a zpracování požadavků na dopravu.
Práce v týmu
Kontakt - zadavatel pozice
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.Další volná místa práce na pozicích Referent, Zákaznický servis v Praze východ a okolí (60)
před týdnem
Říčany (okres Praha-východ)
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
37000 - 40000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Husinec (okres Praha-východ)
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
40000 - 50000 Kč/měsíc
Praha - Černý Most
Městská část Praha 14
25280 - 37170 Kč za měsíc
Praha
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice