Na českém trhu s nemovitostmi působíme již od roku 1991. Máme portfolio jedinečných nemovitostí, které spravujeme. Nemovitosti kupujeme, prodáváme, renovujeme a pronajímáme.
Pracovní náplň
- Administrativa spojená se správou budov
- Denní účtování bankovních výpisů
- Kontrola plateb nájemného a vymáhání dlužných částek
- Fakturace (zadávání a schvalování faktur)
- Spolupráce s účetním oddělením (příprava a kontrola podkladů)
- Indexace nájmů
- Měsíční přehledy předpisových částek a výnosů
- Komunikace s nájemníky, udržování dobrých obchodních vztahů (přefakturace na nájemce)
- Účtování v daňové evidenci (HELIOS, FAMA)
- Úzká spolupráce s dalšími odděleními
Požadujeme
- SŠ/VŠ ekonomického zaměření
- Praxe na obdobné pracovní pozici v ekonomické správě nemovitostí výhodou
- MS Excel na středně pokročilé úrovni
- Svědomitost, samostatnost a spolehlivost
- Příjemné vystupování, kultivovaný projev
- Základní orientace v daňových předpisech
- Smysl pro systém a schopnost dodržovat termín
Nabízíme
- Možnost kariérního růstu (potenciál k rozšíření oddělení)
- Průběžné odborné vzdělávání a rozvoj
- Stravenkovné přímo do mzdy
- Multisport karta zdarma
- 3 sick days
- Jazykové vzdělávání
Kontakt - zadavatel pozice
APROFES, s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Konečná Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.aprofes.cz
Adresa:
Kounicova 284/39
BRNO
602 00
Co o sobě říká společnost APROFES, s.r.o.?
Personální společnost zabývající se vyhledáváním pracovníků pro klienty mající své pobočky v České republice i na Slovensku. Zajišťujeme již 20 let komplexní outsorcing v oblasti lidských zdrojů, realizujeme průzkumy spokojenosti, AC/DC, personální audity, psychologickou diagnostiku pracovníků, školení a semináře na míru.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1250)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice