Pracovní nabídka
náplň práce
- vedení účetnictví dle místních a mezinárodních standardů (IFRS)
- podpora při výpočtu DPH a daně z příjmu právnických osob
- účtování mezd a dalších uzávěrkových operací
- péče o rozvahu a její smíření
- účast na globálních finančních projektech
- kontrola P2P aktivit, správa objednávek a fakturace
- příprava dat pro externí a daňové audity
- podpora při daňových kontrolách
- komunikace s interním týmem i mezinárodními organizacemi
co vám nabídneme
- fixní mzdu a bonusy
- flexibilní pracovní dobu
- home-office
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na volnočasové aktivity
- kurzy a školení
- firemní sportovní akce a sportovní klub
- 2 dny na dobrovolnictví
- sabbatical leave
co od vás očekáváme
- praxe v účetnictví min. 3 roky
- angličtina min. na úrovni B1
- dobrá znalost MS Office (Excel)
- samostatnost
- znalost SAP výhodou
- zkušenosti s prací v mezinárodní společnosti výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Klaudia Szofer Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Účetní v Praze a okolí (52)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice