Hledáme kolegyni na pozici asistentka obchodního oddělení.
Jsme společnost zabývající se rychloobrátkovým spotřebním zbožím a dodáváme přední značky v kategoriích osobní a domácí péče. Jsme na trhu více než 20 let a nabízíme vám zázemí stabilní mezinárodní společnosti.
Jste pečlivá, máte organizační schopnosti a baví vás různorodá administrativní práce? Právě vás hledáme!
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Výbornou znalost MS Office-budete hodně používat Excel
- Schopnost samostatné práce a velkou pečlivost
- Komunikativnost
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou
- Komunikativní znalost angličtiny výhodou
Nabídka
- Mzdu 35 000 až 40 000 Kč podle zkušeností
- Smlouvu na HPP
- Stravenkový paušál
- 25 dní dovolené
- Sick days
- Multisport kartu
- Příspěvek na vitamíny 500 Kč ročně
- Možnost nákupu výrobků do 2000 Kč-dvakrát ročně
- Příspěvek na MHD
- Online lékaře pro vás i vaše blízké
- Pravidelné firemní akce a setkání
- Podpoříme vás i příspěvkem na výuku angličtiny
- Zapůjčíme vám permanentku do ZOO
- Skvělý kolektiv
- Moderní a nové kanceláře na Praze 8–v blízkosti metra Palmovka
Pracovní náplň
- Administrativní podpora obchodního týmu
- Komunikace s key account manažery a obchodními zástupci
- Zajišťování, příprava a zakládání smluv
- Kontrola a úprava ceníků, pracování podkladů
- Registrace produktů
- Úprava a tisk katalogů
- Chystání vzorků, prezentací a zalistovacích karet zboží do prodejen
- Zasílání plánů prodejů a interních komunikací
- Přijímání návštěv
Poznámka
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
Kontakt - zadavatel pozice
Novitim s.r.o.Odpovědná osoba: Renata Kučerová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Olšanská 54/3
Praha - Žižkov
13000
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Praze a okolí (108)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice