Požadujeme
- SŠ, ideálně VŠ technického zaměření - vhodné i pro absolventy
- praxe ve stavebnictví či provozu budov výhodou, nicméně není nezbytná
- znalost práce na PC - MS Office
- AJ min. B2
- klientský proaktivní přístup, dobrá organizace práce, samostatnost, zodpovědnost, loajalita
Nabídka
- práce na plný úvazek (v případě nižšího úvazku záleží na domluvě)
- nadstandardní zaměstnanecké benefity
- odpovídající mzdové ohodnocení
- zázemí stabilní české společnosti
Místo práce: Praha 4, Brumlovka
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email
Pracovní náplň
Jako odpovědný urbanistický stavitel a investor je společnost od roku 1996 spojována převážně s s Brumlovkou (dříve BB Centrum) v Praze 4, které je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě z pohledu developmentů budovaných jediným investorem. Společnost Passerinvest Group zde doposud investovalatéměř 16 miliard Kč, z nichž 1,6 miliardy Kč byly vloženy do neziskových projektů, které jsou využívány širokou veřejností (školství, veřejná zeleň, sportoviště a městská infrastruktura, bezpečnost, ekologie).
Více informací o společnosti naleznete na www.passerinvest.cz.
Do našeho týmu hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici Junior Property Manager. Hledáme absolventa technické VŠ (příp. SŠ), který by mě/al na starosti menší objekt v lokalitě Brumlovka a pomáhal/a a rozvíjet své zkušenosti po boku seniorních Property managerů, tak, aby v budoucnu mě/al na starosti některý z moderních budov vlastněných společností Passerinvest Group.
Pracovní náplň:
- property management menšího objektu
- organizace výběrových řízení dodavatelů služeb
- reporting majiteli budov v rozsahu daném smluvními podmínkami
- dohled nad všemi dodavateli a správou budov včetně facility managementu
- finanční evidence nákladů budovy – jejich kompletní rozpočtování a rozúčtování
- kompletní řízení provozu budovy včetně všech souvisejících činností
- zastupování majitele budov při jednání s orgány státní správy
- autorizace plateb ve smyslu validace a alokace nákladů
- spolupráce s účetním oddělením a auditory
- spolupráce s obchodním oddělením
- neustálý kontakt s nájemci a sledování milníků nájemních smluv
- spolupráce s pověřenými právními zástupci majitele na přípravě nájemních smluv a jejich dodatků
- řešení vzniklých pojistných událostí
- vykonává další pracovní úkoly dle pokynů nadřízeného zaměstnance
- podpora a výpomoc Property managerům v rámci týmu
- výpomoc s chodem týmu Property managementu (teambuilding, udržování společné evidence údajů budov investora apod.)
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozici Absolvent v Praze a okolí (2263)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice