Pracovní nabídka
Pro našeho klienta – zavedenou obchodní společnost z oblasti telekomunikací se sídlem na Praze 10, hledáme vhodnou kandidátku na pozici Skladové hospodářky/administrátorky/fakturantky.
Náplň práce:
- Správa a evidence skladových zásob
- Vedení skladové dokumentace a inventarizace zásob
- Příjem a výdej zboží, kontrola dodacích listů
- Zajišťování správného a včasného vystavování příjemek a výdejek
- Fakturace, komunikace s účetním oddělením
- Spolupráce s ostatními odděleními na zajištění plynulého chodu skladu
- Příprava reportů a analýz skladových zásob
- Administrativní podpora v oblasti účetnictví a skladového hospodářství
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici výhodou
- Znalost účetních a skladových procesů
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
- Schopnost efektivní komunikace a týmové spolupráce
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci pro stabilní společnost
- Perspektivní a dlouhodobé místo
- Dobrý kolektiv
- Platové ohodnocení v závislosti od zkušeností
- Příspěvek na životní nebo důchodové pojištění
- Multisport kartu
- 3 dny zdravotního volna ročně / SICK DAYS
- Nástup možný ihned
- Lokalita pracoviště – Praha 10
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSTART s.r.o.Odpovědná osoba: Andrea Bialá Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: www.jobstart.cz
Adresa:
Vodičkova 17
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Administrátor, Fakturant, Administrativní podpora v Praze a okolí (117)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice