Pracovní nabídka
co bude Vaší náplní práce:
- řízení tříčlenného týmu controllingu
- zastřešení a vedení spolupráce a podpory členů managementu – prezentace měsíčních výsledků boardu, příprava business casů pro investiční projekty
- úzká spolupráce s manažerem pro daně a účetnictví a manažerem oddělení smluvních vztahů
- koordinace a příprava měsíčních a ročních závěrek, budgetů, forecastů a dlouhodobých plánů
- aktivní účast na přípravě měsíčních reportovacích balíčků a jejich prezentace včetně komentářů (komentování odchylek, trendů apod.)
- kontrola a sign-off jednotlivých kroků závěrky v reportingovém nástroji
- účast na firemních a skupinových projektech včetně přípravy na implementaci nového ERP systému
- pozice je jako zástup za MD s možností setrvání ve společnosti na jiné pozici
co vám nabídneme
- pestrou práci a příjemný kolektiv kolegů napříč celou společností, možnost podílet se na širokém spektru činností v rámci finančního týmu i mezinárodní skupiny
- práci pro jedničku na trhu, stabilní a silnou společnost, která je součástí mezinárodní skupiny
- 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba
- stravenky v hodnotě 120 korun, zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance i pro rodinu
- po zkušební době možnost výběru z dalších benefitů v rámci kafeterie (příspěvek na sport, dovolenou, kulturu nebo možnost nákupu knih či zdravotních potřeb)
- možnost zprostředkování sportovní karty Multisport
co od vás očekáváme
- vysokoškolské vzdělání v oblasti financí, ekonomiky nebo účetnictví
- alespoň 7 let zkušeností v oblasti financí - ideálně finančního controllingu/business partneringu, případně poradenské společnosti
- zkušenosti se souběžným reportováním dle českých a mezinárodních standardů
- důkladná znalost finančních a účetních postupů a principů a alespoň základní znalost IFRS
- výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost nadhledu a racionálního přístupu k hledání řešení
- výrazné analytické a koordinační schopnosti, koncepční a metodické myšlení
- pokročilá znalost angličtiny, schopnost prezentace a plynné odborné komunikace na denní bázi
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Dana Kneřová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1788)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice