Požadujeme
· analytické, komunikační, organizační schopnosti
· praktická zkušenost s portfoliem SW Microsoft
· zkušenost s tvorbou dokumentace
· zkušenost v pojišťovnictví případně bankovnictví výhodou nikoli podmínkou
· zkušenosti se základní správou Linuxu výhodou nikoli podmínkou
Nabídka
· příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
· odpovídající platové ohodnocení
· zaměstnanecké výhody
· pracovní poměr na dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Místo práce: Praha
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email.
Vybraní kandidáti budou pozváni k osobnímu pohovoru, ostatním předem děkujeme.
Pracovní náplň
Jsme největším retailovým prodejcem cestovního pojištění a jedničkou na trhu v oblasti zdravotního pojištění cizinců. Máme bohaté zkušenosti nejen v oblasti pojištění majetku a odpovědnosti občanů i podnikatelů, ale i v jiných odvětvích pojištění.
Více informací o společnosti naleznete na www.pvzp.cz.
Náplň práce:
Správa a konfigurace v těchto aplikaci a oblastech:
· uživatele v Active Directory
· přístupová práva
· uživatelé v MS Exchange
· automatizace (skriptování PowerShell/MS Scripting)
· patch management PC na platformě WSUS a ESET
· instalace a správa PC, Notebooků, tiskáren, mobilních telefonů
· antivirová platforma ESET
Provozní podpora uživatelů výpočetní techniky Pojišťovny:
· v centrále PVZP a také na pobočkách v ČR
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozici Administrátor v Praze a okolí (42)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice