Pracovní náplň
- zajišťování telefonické a e-mailové technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace
- komunikace s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb
- dispečink servisních techniků, zabezpečování SLA v rámci jednotlivých projektů
Požadujeme
- SŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro absolventy) nebo odpovídající technické znalosti
- příjemné a reprezentativní vystupování
- výbornou znalost českého jazyka (nebo slovenského jazyka)
- anglický jazyk výhodou
- výborné komunikativní schopnosti
- schopnost samostatné i týmové práce
- spolehlivost a pečlivost při práci
- znalost práce s produkty MS Office
- znalost němčiny výhodou
Nabízíme
- zajímavé mzdové ohodnocení a možnost kariérního růstu
- 25 dnů dovolené + 2 Sick days
- po zaučení možnost částečně pracovat i z domova
- příspěvěk na kartu Pluxee či na MultiSportku
- výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí
- odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě
- teambuildingové akce
- odborné vzdělávání a výuku anglického jazyka
- příspěvek na stravné, pojištění či životní události jako jsou narozeniny, svatba, narození dítěte
- vše pro dodržování pitného režimu a relax room přímo na pracovišti
- příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
Poznámka
Můžete se přihlásit přímo zde: https://asseco-see.csod.com/ux/ats/careersite/4/home/requisition/2473?c=asseco-see
Kontakt - zadavatel pozice
SONET, společnost s.r.o.Odpovědná osoba: Dagmar Žukovská Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.sonet.cz
Adresa:
Lužická 2093/9
Brno
61600
Další volná místa práce na pozicích Zákaznická podpora, Absolvent v Brně a okolí (125)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice