Pracovní nabídka
co vás bude čekat?
- koordinace exportní/importní části skladu
- evidence, zpracování informací a aktualizace dat v systémech
- koordinace vjezdu/výjezdu do/ze skladových prostor
- zpracování dokumentace a komunikace se skladem a ostatními odděleními
- podpora exportního/importního oddělení na letišti PRG v zastoupení za kurýry
- řešení celních zásilek od příjmu do ukončení celního řízení
- přijímání a evidence návštěv
- práce ve dvousměnném provozu 6:00 - 14:15/13:45 - 22:00
co vám nabídneme
- platové ohodnocení 35 000 Kč
- příspěvek na stravování - stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
- příspěvek na volnočasové a kulturní aktivity
- smlouva na rok, po zapracování na neurčito
- 20 dní dovolené, která se navyšuje s odpracovanou dobou
- práce ve stabilní společnosti
- přátelský tým
co od vás očekáváme
- orientace na zákaznické služby
- pro-aktivní přístup a schopnost organizovat si práci
- mírně pokročilá znalost anglického jazyka
- znalost práce s PC (Word, Excel)
- zkušenost s prací v logistice
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Veronika Veverková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Administrátor v Praze západ a okolí (19)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice