Požadujeme
Máte praxi v komunikaci se zákazníky (a ideálně i se zpracováním objednávek), domluvíte se anglicky a hledáte práci na částečný úvazek? Pak je tato nabídka jako stvořená pro Vás!
Máte praxi na obdobné pozici – komunikace se zákazníky, správa objednávek apod.
Komunikativní úroveň angličtiny
Zvládnete dojíždět do kanceláře v Židlochovicích (na pracovní době se domluvíme)
Možnost odpracovat alespoň 4 dny v týdnu
Umíte pracovat v balíčku MS Office – zejména Excel
Nabídka
Zajímavé finanční ohodnocení
Vánoční prémie
Flexibilní pracovní dobu
Stravenkový paušál
Mobilní telefon
3 dny dovolené navíc
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní náplň
Vyřizování poptávek – vystavení objednávky na zboží i na služby
Zasílání cenových nabídek
Spolupráce s oddělením výroby – kontrola plnění zakázek
Občasné řešení reklamací s dodavateli i se zákazníky
Možnost i přesahu do aktivního vyhledávání nových zákazníků
Sledování konkurence
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Sára Sirá Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Referent, Obchodní referent v Brně-venkov a okolí (70)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice