V Qinshift posilujeme tým recepce, která je u nás srdcem a centrem dění celé firmy. Pokud si troufáš stát se tváří v jedné z největších IT firem v Praze a láká tě organizace lokálních, či zahraničních výjezdů, ozvi se nám. Absolventi VŠ jsou vítáni.
Požadujeme
- budou se ti hodit zkušenosti z práce na podobné administrativní pozici, praxí v IT firmě a zápalem pro organizaci cestovních „výprav“ získáš body navíc
- dobré organizační schopnosti (ještě lépe perfektní!)
- nechybí ti konstruktivní a logické uvažování – zvládneš problémům předcházet nebo je efektivně řešit
- jsi komunikativní, máš reprezentativní vystupování a víš, kdy a jak použít své asertivní schopnosti
- zakládáš si na svých vlastnostech, jako jsou zodpovědnost, samostatnost a schopnost dotahovat věci do konce
- tvá zásoba dobré nálady a jistá odolnost vůči stresu jsou vítány
- neobejdeš se bez uživatelské znalosti MS Office, výborné znalosti češtiny a pokročilé angličtiny
- řidičský průkaz skupiny B je výhodou
Nabídka
- můžeš se těšit na dlouhodobou spolupráci na HPP
- příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři a stabilní zázemí jedné z největších společností na vývoj softwaru v rámci EU na Praze 8 - Palmovce
- prostor pro samostatnou práci s možností realizace vlastních nápadů a příležitostmi se stále učit nové věci a přístupy
- možnosti zdokonalit se v jazykových dovednostech v rámci kurzů (AJ/NJ/ES)
- kvalitní podporu ve svém rozvoji díky bohaté nabídce interních a externích školení
- nabízíme ti další benefity jako jsou příspěvek na životní a penzijní připojištění, MultiSport kartu, sick days, spoustu firemních akcí, dobrou kávu a občerstvení na pracovišti (Praha, či Brno), možnost práce z částečného home office a další
Pracovní náplň
- zajištění recepce – denní „drobnosti“, které sice vypadají jednoduše, ale pro spoustu z nás jsou v podstatě nezvládnutelné
- agenda pracovních cest – v roli Travel Assistanta zajistíš potřebné informace k předání a schválení požadavku na cestu, zajistíš a rezervuješ kolegům letenky/hotel/akce (čeká tě aktivní komunikace s managementem a také účetním oddělením)
- přijímání a ohlašování návštěv – zakládáme si na tom, aby o naše návštěvy a klienty bylo dobře postaráno
- objednávání kancelářských potřeb, občerstvení a messenger služeb – u tebe se budou scházet požadavky na všechny naše potřeby, ať už tužek nebo dobrého čaje pro účastníky školení
- evidence/zpracování pošty, přijímání a vyřizování telefonických hovorů (i v angličtině)
- aktivní spolupráce s jednotlivými odděleními – duše ajťáka je složitá, ale při troše vůle čitelná
- příprava občerstvení na meetingy – dobrá káva nebo desert umí účinně podpořit dobrou náladu účastníků schůzky
- budeš mít pod taktovkou kuchyňky na patře – dostatečné zásoby kvalitní kávy, čokolády a mléka do kávovarů nás udržují celý den při životě
- komunikace s dodavateli – někdo si tě bude předcházet, někoho je potřeba asertivně dotlačit ke splnění slíbeného
- různé ad hoc úkoly, nevyhneš se ani reportingu
Kontakt - zadavatel pozice
Qinshift Czechia s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Podrazilová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: www.qinshift.com Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id… LinkedIn: Qinshift: Přehled | LinkedIn
Adresa:
Voctářova 20a
Praha
18000
Co o sobě říká společnost Qinshift Czechia s.r.o.?
Qinshift tvoří šest prosperujících evropských IT firem, které spojily síly pod jednou silnou značkou. Dodáváme komplexní IT služby a end to end řešení podporující naše zákazníky v inovacích a transformačních programech. Vyvíjíme pohodlné aplikace, které fungují rychle a bezpečně.
Zaměřujeme se na vývoj, analýzu, architekturu, project management, testing, mobilitu, securitu a DevOps. Naše členství v evropské technologické skupině Qinshift nám poskytuje další prostor pro rozvoj, rosteme a stále získáváme příležitosti učit se a implementovat nové technologie.
Další volná místa práce na pozici Recepční v Praze a okolí (1641)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice