Požadujeme
- min. středoškolské vzdělání
- komunikační schopnosti (opravdu je velmi hojně využijete)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni nutností
- organizační schopnosti - umět řídit čas a práci svoji, i ostatních
- časovou flexibilitu
- velmi dobrá znalost práce na PC (kancelářský balíček MS Office, Teams
- výhodou je zkušenost z obdobné pozici v oblasti kvality nebo s vedením týmu
- ŘP sk. B - podmínkou
Nabídka
- práci na hlavní pracovní poměr
- samostatnou práci
- služební auto
- pracovní vybavení (notebook, telefon) je samozřejmostí
- každý měsíc příspěvek do benefitního programu kafeterie
- stravenkový paušál v hodnotě 99,– Kč za každý odpracovaný den (+- 2.000,- Kč měsíčně)
- 2 dny zdravotního volna k řádné dovolené navíc
Pracovní náplň
- reporting výsledků
- komunikace se zákazníkem
- řešení problémů u zákazníka
- vytváření dokumentace
- dodržování pracovních postupů a procesů
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Martina Karolová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce v Brně a okolí (1303)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice