ID: 1835845
značka: 2038
Aktualizováno
dnes
Pracovní nabídka
Pro zahraniční obchodní společnost působící v oblasti automotive, hledáme komunikativní a organizačně schopné uchazeče do logistiky/zákaznického servisu. Důležitá je znalost angličtiny a práce v Excelu.
Co budete mít na starost?
* Zodpovědnost za zahraniční zákazníky, zpracování objednávek od zákazníků.
* Komunikace s dodavateli, zákazníky, dopravci.
* Oodpovědnost za včasné dodání zboží k zákazníkům a zpracování příslušné administrativy.
* Vyjednávání se zákazníky ohledně změn v dodávkách.
* Příslušná administrativa - vystavení dodacích listů a fakturace.
* Komunikace se skladem (koordinace dodávek, skladových zásob) a s ostatními členy týmu ohledně plánování objednávek a reklamací.
Jak si Vás představujeme?
* Praxe na obdobné pozici nutností.
* Znalost práce v Excelu.
* Angličtina pro mailovou i telefonickou komunikaci.
* Loajalita k zaměstnavateli.
* Proaktivita, výborné komunikační dovednosti a asertivita, organizovanost a spolehlivost.
* Proklientský přístup, schopnost práce pod tlakem, schopnost řešit ad hoc situace.
Na co se můžete těšit?
* Zázemí silné společnosti a přátelské prostředí.
* Možnost práce z domova 2 dny v týdnu.
* Benefity - 5 týdnů dovolené + 5 sick days, stravenkový paušál, kafetérie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, podpora vzdělávání aj.
Co budete mít na starost?
* Zodpovědnost za zahraniční zákazníky, zpracování objednávek od zákazníků.
* Komunikace s dodavateli, zákazníky, dopravci.
* Oodpovědnost za včasné dodání zboží k zákazníkům a zpracování příslušné administrativy.
* Vyjednávání se zákazníky ohledně změn v dodávkách.
* Příslušná administrativa - vystavení dodacích listů a fakturace.
* Komunikace se skladem (koordinace dodávek, skladových zásob) a s ostatními členy týmu ohledně plánování objednávek a reklamací.
Jak si Vás představujeme?
* Praxe na obdobné pozici nutností.
* Znalost práce v Excelu.
* Angličtina pro mailovou i telefonickou komunikaci.
* Loajalita k zaměstnavateli.
* Proaktivita, výborné komunikační dovednosti a asertivita, organizovanost a spolehlivost.
* Proklientský přístup, schopnost práce pod tlakem, schopnost řešit ad hoc situace.
Na co se můžete těšit?
* Zázemí silné společnosti a přátelské prostředí.
* Možnost práce z domova 2 dny v týdnu.
* Benefity - 5 týdnů dovolené + 5 sick days, stravenkový paušál, kafetérie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, podpora vzdělávání aj.
Kontakt - zadavatel pozice
HR Direct s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Kloučková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.hrdirect.cz
Adresa:
Čechova 407
Bakov nad Jizerou
29401
Další volná místa práce na pozici Logistik v Praze a okolí (1595)
Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
30000 - 45000 Kč/měsíc
Zahraničí (Německo)
HTTC s.r.o.
70000 - 80000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
Plzeň (okres Plzeň-město)
Axial Personnel Agency s.r.o.
31000 - 40500 Kč za měsíc
Plzeňský (okres Plzeň-jih)
CIE HR s.r.o.
55000 - 70000 Kč za měsíc
Brno (okres Brno-město)
AVES Servisní a.s.
130 - 140 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice