Asistent/ka ředitele s možností služebního automobilu #2244 Olomouc

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Vhodné pro: Bez praxe, Jen ranní směna
  • Klient: AVELI ECO s.r.o.
  • Termín uzávěrky: 28.06.2024
  • Místo pracoviště: Olomouc
  • Min. vzdělání: Vyšší
  • Zadavatel: Jobs Contact Personal, s.r.o.,
  • Odpovědná osoba: Martina Karolová
ID: 1833449 Aktualizováno minulý měsíc

Společnost AVELI ECO s.r.o. se zaměřením na odpadové hospodářství hledá vhodného uchazeče na pozici ASISTENT/KA ŘEDITELE. Přidejte se do úspěšného týmu, kde budete mít kolegy, skvělé vedení a zázemí. Vhodné i pro uchazeče s kratší pracovní praxí – kompletně zaškolíme.

Požadujeme

  • VŠ vzdělání
  • velmi dobrá znalost práce s PC a MS Office
  • řidičský průkaz skupiny B
  • komunikativní, prezentační a vyjednávací dovednosti
  • reprezentativní vystupování
  • časovou flexibilitu
  • vysoké pracovní nasazení
  • zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
  • spolehlivost a orientaci na výsledek
  • aktivní přístup k práci
  • chuť učit se novým věcem

Nabídka

  • motivující finanční ohodnocení
  • po zapracování možnost služebního vozidla
  • telefon a notebook i pro soukromé využití
  • zázemí stabilní české společnosti se silnou pozicí na trhu
  • možnost osobního a profesního růstu
  • příjemné pracovní prostředí a kolektiv
  • místo výkonu práce primárně Lipník nad Bečvou, ale při řešení některých úkolů to může být i Olomouc

Pracovní náplň

  • administrativa spojená s provozem kanceláře
  • administrativní a organizační podpora nadřízeného manažera
  • příprava a kontrola dokumentů
  • evidence smluv
  • komunikace s obchodními partnery a úřady

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: asistentka, asisstant, office manager, administrativní pracovník, lektor, pracovník back office, pracovník front office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Olomouc, práce Olomouc, administrativa Olomouc, obchodní asistent, referentka…

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Kontakt - zadavatel pozice

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Odpovědná osoba: Martina Karolová Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00

Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Olomouc
Grafton Recruitment s.r.o.
Olomouc
Grafton Recruitment s.r.o.
42000 - 50000 Kč za měsíc
Olomouc
Grafton Recruitment s.r.o.
42000 - 50000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Asistent/ka ředitele s možností služebního automobilu #2244.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Olomouc můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.