ID: 1832415
Aktualizováno
před týdnem
Pracovní nabídka
Baví Tě práce v administrativě, smlouvy, koordinace a zvládáš třeba i občasnou komunikaci po telefonu? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit administrativní problémy či občasné dotazy od zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?
Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.
Co můžeš od práce očekávat?
A co od Tebe očekává náš klient?
A na co se můžeš těšit?
PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a cca 1x za měsíc nebo dva je "pracovní" sobota Z DOMOVA - 9-13hod.
Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.
- **ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové firmy***
Co můžeš od práce očekávat?
- při náběru smlouvy budeš prověřovat zadané údaje o vozidle
- součástí je i kontrola klienta v registrech, jeho bonitu a na tobě bude rozhodnutí, zda a za jakých podmínek mu poskytneme financování
- tvoje činnosti nebudou jednotvárné – budeš ověřovat příjem u fyzických osob i analyzovat finanční výkazy u společností
- čeká tě komunikace napříč společností a spolupráce na úpravách procesů
A co od Tebe očekává náš klient?
- Zkušenosti na obdobné pozici – administrativa, klientský servis
- Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí
- Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority
- Samostatnost, pracovitost, přátelskost
- Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda
A na co se můžeš těšit?
- Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají - pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)
- Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet
- Přátelský a pohodový tým
- Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu
- A samozřejmě bohatý BALÍČEK BENEFITU – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.
- A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon
- Pracoviště Praha 6 - přímo na metru
PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a cca 1x za měsíc nebo dva je "pracovní" sobota Z DOMOVA - 9-13hod.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSTART s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Veronika Shaw Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: www.jobstart.cz
Adresa:
Vodičkova 17
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1663)
Praha
JOBSTART s.r.o.
35000 - 43000 Kč za měsíc
před hodinou
Praha
ICORE s.r.o.
35000 - 50000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Praha 4 CHODOV
DELMART s.r.o.
31500 - 36000 Kč za měsíc
Praha
Energovod CZ, a.s.
35000 - 50000 Kč za měsíc
OC Arkády (okres Praha hl.m.)
DELMART s.r.o.
27.400 Kč - 30.000 Kč/měsíc
Praha
Velaco4you s.r.o.
50000 - 100000 Kč za měsíc
před hodinou
Praha
Karlínské gymnázium
20000 - 22000 Kč za měsíc
před hodinou
Praha
Rambrok, s.r.o.
27500 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice